Jarosław Czub DevBlog

Ogólnie o programowaniu

Category: libGdx

Java8: Wielowątkowość cz.4 – framework Fork/Join

„Dziel i zwyciężaj” sentencja, która przydaje się w codziennym programistycznym życiu. Mamy problem, podzielmy go na mniejsze i rozwiążmy. Podobną idę mamy we frameworku Fork/Join, mamy dużo danych lub coś nam się liczy długo. To wtedy, trzeba: podzieli, zrównoleglić i na samym końcu połączyć. Możemy się wtedy spodziewać, że otrzymamy przyśpieszenie. Nie należy jednak przeginać, […]

Panie u mnie działa …. a u mnie nie chce … Google Web Tolkit, SoundManager i libGdx

Multiplatformowość, wszędzie teoretycznie jest bez problemu i zawsze działa … ale w teorii. Mam projekt nad którym pracuję w wolnych chwilach od produkcyjnego kodowania, wykorzystującą libGdx’a, z założenia do wykonywania aplikacji wieloplatformowych Windows, Linux, MacOS, Android, oraz HTML/WebGL oraz dużo rzeczy wspomaga. I któreś to podejście do kompilacji projektu do Weba przy pomocy GWT i […]

© 2017 Jarosław Czub DevBlog — Powered by WordPress