Jarosław Czub DevBlog

Ogólnie o programowaniu

Tag: libGdx

Java8: Wielowątkowość cz.4 – framework Fork/Join

„Dziel i zwyciężaj” sentencja, która przydaje się w codziennym programistycznym życiu. Mamy problem, podzielmy go na mniejsze i rozwiążmy. Podobną idę mamy we frameworku Fork/Join, mamy dużo danych lub coś nam się liczy długo. To wtedy, trzeba: podzieli, zrównoleglić i na samym końcu połączyć. Możemy się wtedy spodziewać, że otrzymamy przyśpieszenie. Nie należy jednak przeginać, […]

OpenSource i Theme dla Yii2

W wolnych chwilach tworzę swój theme dla Yii2, inspirowany skórkami z githuba. Dlaczego tworzę swój, a nie używam gotowca? czyste theme bootstrapowe ładują dużą ilość domyślnego kodu JS i CSS są jako przykłady do stosowania różnych FW, ponieważ ostatnio dużo korzystam z Yii2 to myślę o czym konkretnym, ale nie na zasadzie warpera do theme […]

Panie u mnie działa …. a u mnie nie chce … Google Web Tolkit, SoundManager i libGdx

Multiplatformowość, wszędzie teoretycznie jest bez problemu i zawsze działa … ale w teorii. Mam projekt nad którym pracuję w wolnych chwilach od produkcyjnego kodowania, wykorzystującą libGdx’a, z założenia do wykonywania aplikacji wieloplatformowych Windows, Linux, MacOS, Android, oraz HTML/WebGL oraz dużo rzeczy wspomaga. I któreś to podejście do kompilacji projektu do Weba przy pomocy GWT i […]

Beautiful demoscene production

From time to time i’m searching for new demoscene productions. It inspired me to code some programs in free time. It example video:   Actually i’m writting program to create Old Demoscene Intro on Android, Windows and Linux. Program uses libGdx game library, OpenGl, OpenAl and Java. Unfortunately coding is very slow, because I’m not […]

© 2017 Jarosław Czub DevBlog — Powered by WordPress